17.12.14

10 kirjoihin liittyvää tavoitettani


  1. Lue kirja jokaisesta maasta. Toisin sanoen läpäise kirjallinen maailmanvalloitus. Tällä hetkellä olen vallannut hyvin vähän, vaikka olen ottanut mukaan kaikki lukemani kirjat. Se tarkoittaa, että minun tulisi laajentaa lukutottumuksiani.
  2. Voita Nanowrimo... ja tee siitä sarjakuva. Haluaisin pitää Nanowrimo-kirjoitelmaa käsikirjoituksena sarjakuva-albumille, jonka julkaisusta haaveilen.
  3. Omista kaikki Johanna Sinisalon teokset. Koska olen fani!
  4. Lue 100 kirjaa vuoden aikana.
  5. Lue koko Agatha Christien tuotanto.
  6. Omista kirjahylly. Haha, minulla ei ole edes asuntoa. Myin edellisen kirjahyllyni muuton yhteydessä, kun halusin keventää muuttokuormaa.
  7. Saavuta 50 seuraajan rajapyykki blogissani. En oikein huutele tästä blogistani kenellekään, joten myös lukijakuntani on hyvin pieni. Ei se mitään!
  8. Opi uusi kieli ja lue romaani sillä kielellä. Haluaisin oppia espanjaa... tai italiaa.
  9. Osta Kindle tms. Koska tablettini alkaa jo vanhentua, ja en ole valmistumisen jälkeen käyttänyt sitä muuhun kuin kirjojen lukemiseen. Kindle olisi kätevämmän kokoinen, kevyempi ja ei rasita silmiä liikaa.
  10. Löydä viihtyisä, kirjoista keskusteleva keskustelufoorumi. Eikö Suomessa tosiaan ole keskustelufoorumia, jossa puhutaan lukemisesta? Olen selaillut lähinnä redditin /r/booksia, mutta siellä en voi hehkuttaa kotimaista kirjallisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.